Monday, September 7, 2009

Ymse, så langt...

Må vel innrømme at eg ikkje har vore heilt happy med organiseringa av ting og tang, mykje på halv tolv og mykje dårleg forarbeid... Håper å kome i gang på eit vis i morgon då skulane byrjar att etter ferien... Lediggang osb... Noko heilt anna: Det å gi namn til ulike foretak kan dei verkeleg, eit knippe eksempel frå nabolaget:
Hero Bar
Strong Bar
Saddam Hussein Shopping Centre
og
Extacy Bar and Barbershop, ein favoritt frå Windhoek.

Andre observasjonar:
- Det Namibia eg har sett så langt er svært reint.
- Det er kaldt i vatnet.
- Eg må "lære" meg å bade. (Det er ikkje dusj i huset, men badekar og ein varmtvasstank som kanskje fungerar ein gang i veka. Det vil seie at eg må bade. Høyres enkelt og greit ut? Ja, det er forsåvidt det, men det som er utfordringa er å få skylt av seg såpevatnet. Har prøvd ut ulike teknikkar så langt... men nok om det).

No comments:

Post a Comment