Monday, September 14, 2009

Heimen og guten



Rommet slik det ser ut etter at mor i huset hadde ommøblert her om dagen, og guten slik han ser ut etter to månader i Afrika.

Alt ein treng: Pult og stol (type plast, hage), PC med internett på pinne, leselampen gjekk eg til innkjøp av sjølv på Mr. Price, dobbeltseng, "gølv-til-gølv-teppe," til og med ein gitar (som eg gjekk til innkjøp av ein dag eg haldt på å gå veggane). Sko og slikt må eg ha på rommet, noko inneklimaet bar sterkt preg av moronen etter turneringa i Arandis.

5 comments:

  1. Kontorstolen din ser veldig fleksibel ut, ergonomisk må eg seie. Korleis vurderer du so langt tevlinga mellom gølv-til-gølv teppe og parkett?

    ReplyDelete
  2. du har ei bra seng ser eg! gitar har eg sjol kjopt, lurt valg:D ellers saa ser det ganske kjedelig ut....neida! savner deg KOZ OG KLEM

    ReplyDelete
  3. Kor du får derre fargen fra da?! Trur æ må dropp derre faktor 100 gitt - glær mæ på gjensyn i Windhoek :)

    ReplyDelete
  4. glæmt nest av det..gølv t gølv teppe e undervurdert ! Respekt :)

    ReplyDelete
  5. Bjarte: Parkett leiar framleis. Ørken og gølv-til-gølv er ikkje a match made in heaven. Bjørnar: Du har rett. Sverre: Ver ute og ikkje sit og knott på den fancy laptopen din. Der du bur er det jo i det minste sol, i motsetning til skoddeheimen her.

    ReplyDelete